Napiš mi!


Máte rádi dopisy?

Já je zbožňuji. Ráda dopisy posílám, ještě raději je dostávám. To napětí, když trháte obálku a jste zvědaví , kdo si dal tu práci a dopis vám poslal. A pokud je v obálce ještě malý dáreček, to je teprve radosti.

Dříve jsem dopisy posílala jen rodině z letního tábora a to mě, přiznejme si, spíše otravovalo. Teď už ale na tábory nejezdím a dopisy mi chybí. Díky internetu jsem však našla lidi, kteří mají chuť se mnou sdílet myšlenky a kteří se stali mými dopisovými přáteli.

Dopisová přátelství

Ačkoliv se říká, že internet spoustu věcí změnil a že díky němu už nejsme schopni napsat normální text, není tomu vždy tak. Já jsem se naopak díky němu seznámila s lidmí, kteří jsou ochotni věnovat svůj čas a sepsat (ručně!) několika stránkový dopis.

Nejsem žádný troškař, proto se mou první dopisovou kamarádkou stala slečna z Holandska, na kterou jsem narazila díky stránce Interpals. Ačkoliv už si dopisy neposíláme tak často, stále jsme v kontaktu. I díky tomu se mi tak do rukou dostaly pohledy z Kanady nebo Austrálie.

Na další báječné dopisové kamarádky jsem narazila díky instagramu a twitteru. I tady bohužel platí, že času není nazbyt a dopisy si posíláme jen zřídka. O to větší je moje radost, když na mě v pátek čekají doma. 

I díky těmto skvělým slečnám mi v hlavě vykvetla myšlenka na "Napiš mi". 

"Obálka pojme radost i smutek, básně, stesky, přání, zprostředkuje přátelství, sdílí pocity. Ať je adresátem kdokoliv, člověk nebo zvíře, přítel nebo cizinec, bytost nebo věc, den nebo noc."
baedekr TABOOK 2015^^
O co se jedná?

"Napiš mi" je projekt, který si dává za cíl propojit lidi s podobnými zájmy a třeba i vytvořit nová přátelství. Je jen na nás všech, co společně nakonec vytvoříme.

Myšlenka celého projektu je jednoduchá - vytvořit komunitu lidí, kteří rádi píší a umožnit jim kontakt. K tomu ale potřebuju i Vás! Každého jednotlivce, který stejně jako já zbožňuje psaní dopisů a je otevřený poznávání nových lidí a věcí. Pojďte do toho se mnou. Ozvěte se a dejte mi vědět, že o to stojíte. Těším se!





Komentáře

  1. Projekt vypadá moc fajn! :-)
    Miluju dopisování ♥♥

    http://my-infinity8.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Chci si psát! :) Když tak mi dej vědět na e-mail: simova.ka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. to vypadá zajímavě, taky mám dopisy moc ráda :-).
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě to je super nápad. Myslím že je spousta lidí, co by se k tomu to rádo vrátilo. Možná i proto, že to pro nás není běžnou věcí ale naopak něčím, co neděláme každý den. Pokud se tento projekt rozjede, určitě budu ráda za info na můj email: Val-Hierro@seznam.cz nebo do komentářů na můj blog: http://val-hierro.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. tak to znie ako super nápad! zapájam sa dopredu! :D takisto pridávam e-mail: chiara.nemethova@gmail.com
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá hodně dobře. Ráda se zapojím. Psaní mám strašně ráda.
    TAdy je můj e-mail: nelin.maj@seznam.cz
    A samozřejmě i můj blog : http://odzacatku.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já miluju dopisy, je škoda, že dneska se přešlo na elektronickou formu pošty... Dopisy jsou prostě nejlepší. Rukopis toho o člověku mnohem víc prozradí! :)
    Zrovna ve středu mi došel balíček a dopis až z Austrálie! Byla jsem nadšená, je to mnohem lepší, než kdyby mi dotyčný poslal mail.
    Také bych se ráda zapojila. floopy5@seznam.cz je můj mail. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, taky bych se zapojila :-) kdyžtak tady je můj mail :-) klaradebrecenyiova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Taky bych se chtěla přidat. :) www.be-crea-tive.blog.cz natalkadavidova@gmail.com @jennifermoonenc

    OdpovědětVymazat
  10. Chcem sa pridať :)
    prikladám aj email: kikuska2725@gmail.com
    a môj blog: http://kristytime.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Pride mi to ako super napad :) len ako presnejsie sa mam do toho zapojit ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí, když mi zde necháš email a já ti pošlu instrukce :)

      Vymazat
    2. viki.merickova@gmail.com
      :))

      Vymazat
  12. Ahoj, ráda se také přidám! :)
    e-mail: ananask@seznam.cz
    Blog (ale momentálně mám blogovací pauzu): cestauspechu.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Bylo by to úžasné! Určitě se ráda zapojím. Tady je email: katrin.svobodova-67@seznam.cz
    A tady můj blog www.lifestylebyribbon.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  14. nápad se mi moc líbí:) taky bych do toho šla
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. To je krásné, ráda bych se zapojila taky :)
    mail: dede.stinglova@gmail.com
    a web ZDE :)

    OdpovědětVymazat
  16. Určitě jdu do toho! Tohle je super nápad!:))
    mail: verca.gurova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to super! s kamarádkou si dopisy občas píšeme a přesně jak píšeš, je to skvělé ten pocit, kdy otevíráš obálku a čekáš co přijde .. Určitě se ráda zapojím:)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky bych se zapojila:)

    Mail: vlasta.machacova2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Rada by som sa do toho zapojila len škoda, že mám hrozný rukopis :D
    http://suesanqa7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Taky bych se ráda zapojila, jestli není pozdě :-) email: lenyzapletalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj. Jelikož jsem se konečně vyzbrojila pery a inkousty, taky bych se ráda přidala: Vlcacka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Chtěla bych se též zapojit! mail: Rychnovska.A@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Rada by som sa zapojila, len mám škrabopis:-/ :-)
    A ak sa ešte dá.
    amalkaboselova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě se ještě dá, zapojit se může kdokoliv a kdykoliv :)

      Vymazat
  24. Rada by som sa zapojila, len mám škrabopis:-/ :-)
    A ak sa ešte dá.
    amalkaboselova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Odpovědi
    1. Ahoj, napiš mi tady svůj email a já Ti pak napíšu, co dál :)

      Vymazat
  26. Chtela bych se zapojit :) Martina.novotna1998@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, i já bych se ráda zapojila :)!
    Tady je můj email: katka.schonova@gmail.com
    A blog: http://catherineschon.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Tak bych se ráda zapojila :)
    little-mermaid@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Je to jeste možné? Rada se zapojim :3 lucizachova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

žena, růže, píseň, kost