žena, růže, píseň, kost

díky Ulepená za propůjčení ilustrace

Když jsem byla malá, zbožnovala jsem Dádu Patrasovou a různé princezny. Po nich přišla puberta a s ní Ewa Farna. Můj první koncert v životě a pak nespočet jeho repríz u mě v pokoji. Nevzpomínám si, jestli jsem chtěla být úplně jako ony. Ale rozhodně mě v něčem inspirovaly a motivovaly.

I teď v dospělosti mám spoustu takových svých #womencrush. Které to jsou? 




Čím jsem ale větší starší, tím víc mi dochází, že pro inspiraci nemusím chodit daleko. Stačí se rozhlédnout kolem sebe. Po svých příbuzných, známých a kamarádkách. Po mých báječných ženách.


Mám kolem sebe ženy, které se nebály začít podnikat (ahoj mami a Peťo!). Ženy, které volný čas věnují dobrovolnické činnosti a pomoci druhým. Ty, které pracují v nemocnicích a domovech seniorů Ženy, které jsou tvořivé a kreativní.. Ženy, které se nebály a přihlásily se na pracovní pozice, na které neměly kvalifikaci. A uspěly! Holky, které sbalily svých pár švestek a vyrazily do neznáma vstříc lepšímu životu.


Ženy, které přišly o dítě, rodiče nebo partnery a přesto to nevzdaly. Ty, které svůj domov a srdce otevřely a adoptovaly děti. Ženy, které no matter what, stojí na straně druhých. Ty, které jsou ochotné, empatické a emancipované. Holky a ženy různých vyznání, názorů a sexuálních orientací. Holky sportovkyně, umělkyně a šprtky. Učitelky, prodavačky, zdravotnice, studentky a knihovnice.


Všechny jste boží a díky, že Vás mám. Jste moje hrdinky a nekonečná inspirace. Bez Vás by to nešlo!


Komentáře

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

27/1/2018