K.


Už tři dny mám rozepsané další shrnutí #100happydays. Jenže mi to stále nějak nejde přes ruce. Neustále mažu, předělávám. Jen první věta už měla (nejméně) tři verze. Mám před sebou shromážděné fotky, chybí jen popis. Jak dát ale něčemu význam, když se tak těžko hledají slova? Zvolila jsem pro dnešek tedy pro dnešní článek trošku odlehčenější téma, na kterém se (ne)dá nic zkazit.

Tenhle blog už si nějaký čas vedu (páni, už jsou mu skoro čtyři měsíce!), ale ještě jsem se Vám pořádně nepředstavila. Přemýšlela jsem tedy, jakou formu představení své maličkosti (slovní spojení jako dělané pro mě) zvolit. Nakonec jsem se rozhodla připravit článek se 30 zajímavostmi o mé maličkosti.

  1. Jmenuju se Klára, ale jen málo lidí mi tak říká (zdravím svou spolubydlící!)
  2. Pocházím z jedné malé obce na pomezí Moravy a Čech.
  3. Druhým rokem studuji knihovnickou školu v jednom Jihočeském městě.
  4. Za pět měsíců mi bude osmnáct.
  5. Děsí mě to.
  6. Zbožňuju knížky.
  7. Ale překvapivě to nestačí k tomu, abych na tomhle oboru byla úplně spokojená (co jsem si myslela?)
  8. Stejně tak zbožňuju různé sešítky, notýsky, diářky, barevné fixky a lepítka.
  9. Mám spoustu snů (snad splnitelných).
  10. Jedním z nich je stát se novinářkou.
  11. Kromě blogu můžete moje články občas najít i na webu Generace21
  12. Strašně ráda "marním" čas na různých webech s inspiračními obrázky.
  13. Těmi nejlepšími si pak polepuji, co se dá.
  14. Jsem líný perfekcionista. Šílená kombinace.
  15. Zbožňuju návštěvy divadel, kin, koncertů a různých dalších akcí.
  16. Nesnáším němčinu. Za ty dva roky, kdy trpím na hodinách, neumím ani pozdravit.
  17. Moc ráda píšu (a ještě raději dostávám) dopisy.
  18. Sladká jídla bych mohla jíst denně.
  19. Stejně jako těstoviny, zeleninový salát a topinky.
  20. Nejraději piju černý čaj se spoustou cukru a citronem nebo čokoládové kafe ze školního automatu.
  21. Jednou bych ráda procestovala svět.
  22. A napsala knihu.
  23. Jsem antisportovec. Jakžtakž zvládám hrát florbal. A loni jsem chvililinku běhala.
  24. Dva roky si říkám, že začnu chodit na hodiny jógy.
  25. Zbožňuju všemožná světýlka, svíčky a krásné drobnosti.
  26. Ale můj byt bude minimalisticky zařízený.
  27. Zbožňuju svetry, košile a červený lak na nehty.
  28. Velmi často používám slovo "zbožňuju" :D.
  29. V poslední době se cítím spokojenější než kdy jindy. Konečně sama sebou.
  30. Další fakty o mně jsou třeba tady.
Doufám, že jsem Vás svým článkem úplně neunudila a že jste se o mně třeba dozvěděli něco zajímavého :). Na závěr pro vás mám ještě otázku - O čem byste rádi četli u mě na blogu?

Komentáře

  1. Líný perfekcionista jo? :D Co je to za slovní spojení Klárko? :D A s tou jógou- já chtěla, přemlouvala jsem vás až do konce září! :D No a pak už nebyly penízky, tak třeba jindy :D
    Je skvělý, kolik toho spolu máme společnýho :3 (y) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem přesně já, Míšo! Prostě jsem perfekcionista, který je na některé věci hrozně líný :D. Dělá, jako kdybys mě neznala ;).

      Vymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost