3, 2, 1 ... Napiš mi!


Poměrně dlouhá doba uplynula od vašeho seznámení s projektem "Napiš mi". A protože je byl  květen-lásky čas, je byla ideální doba na jeho spuštění.

Ano, je to tak! Minulý měsíc jsem projekt konečně spustila. Nečekala jsem, že se vůbec někdo ozve. Natož aby se ozvalo tolik báječných slečen, které milují dopisy a do téhle výzvy se mnou šly. Děkuju, vážím si vašeho zájmu.


Když jsem projekt vymyslela, původně ani neměl spatřit světlo světa. Skončil by tak, jako všechny mnou vymyšlené věci. Na dně šuplíku. Naštěstí jsem článek publikovala a pak už to šlo takřka samo. Jak bývá mým zvykem, nechala jsem to dlouho ležet ladem. Nebýt Terezky, možná by ani k žádnému spuštění nedošlo. Projektový článek by byl vydaný a tím by celá tahle sláva skončila. 

Ale dost už "co by kdyby". Terezka do mě po celou tu dobu od vydání prvního článku jemně šťourala a díky ní to teď spolu můžeme slavnostně zahájit a potom oslavit. Takže ..

3, 2, 1 ... Napiš mi!

Děkuju všem slečnám, které se zatím zapojily a které mi dodaly odvahy v tom, co chci jednou dělat - psát a vymýšlet si vlastní projekty. Ještě jednou vám všem moc děkuju a slibuju, že tímhle teprve začínáme!

P.S.: Nezapomeňte na instagramu, twitteru nebo facebooku přidávat označení #projektNapismi :)


Komentáře

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost