28/10/2017

 Jsem schopná strávit celé odpoledne tím, že projíždím svou "nástěnku" na Weheartit. Dokola a dokola si prohlížím všechny ty inspirativní obrázky, které jsem si osrdíčkovala. Je to pro mě určitým druhem relaxace a také inspirace a motivace k vytváření hezčích a lepších fotek.

A právě o tom bude můj dnešní článek. O fotkách, kávě a mé /malé/ obsesi týkající se focení západů slunce. Než se ale dáte do prohlížení, pusťte si k tomu tuhle krásnou písničku. Ideální podzimní, jak říká má sestřička.

Když už mám /náhodou/ Wehearit dost, přejdu na instagram. Od té doby, co je možné si na instagramu fotky ukládat, plní se mi složka i tam. 
Nejčastěji tam najdete fotky kávy, bydlení, západů slunce nebo jakési aestethic a grunge fotky. Mezitím se sem tam mihne nějaká básnička, citát nebo zajímavá myšlenka.
A taková je vlastně i galerie v mém telefonu. Kafe, kafe, západ slunce, nějaký ten drinčík, kafe, západ slunce a občas nějaká zajímavá myšlenka, která mne někde zaujala.

A protože jsem holka chlubivá /a je mi líto nechat ty fotky ležet zapomenuté v telefonu/ rozhodla jsem se pro Vás dnes připravit právě takový článek. Samá káva, západy slunce a má oblíbená místa. Všechno pěkně v jednom balíčku. Stačí přidat horkou vodu, trochu gin&tonic a sarkasmu a máte vlastní, instantní Klárku!

kavárny: V melounovém cukru /1. řádek, 2. fotka/; Kavárna, co hledá jméno /2. řádek, 4. fotka/; Bar, který neexistuje /2. řádek, 1. fotka/ knížky: Sama sobě majákem /1. řádek, 3. fotka/; Minimalismus /2. řádek, 3. fotka/

Na novém městě mě, mimojiné, baví objevování nových míst. V Brně už jsme stihly navštívit třeba Bar, který neexistuje, 4Pokoje nebo kavárnu V melounovém cukru /fotka s květinou na dortu/. Krom toho jsme si také za první měsíce brněnského života stihly projít spoustu krásných míst a zákoutí /většinou fotky na druhé koláži/.

brněnský Petrov /fotky 1 a 4 v prvním řádku/; Komenského náměstí (ještě) s růžovým tankem /fotka 3 v druhém řádku/

Poslední koláž pak patří fotkám z prázdnin. Objevuje se na ní tedy má milovaná Telč /aneb nejkrásnější měsíc celého léta/ a chybět nesmí ani Liberec, který se po dvou návštěvách stal jedním z mých nejoblíbenějších míst vůbec. A co by to bylo za koláž, kdyby tam chyběla fotka kávy, že?



Co fotíte nejraději Vy? A baví Vás vůbec takovýhle typ článků? Mějte se krásně a dejte mi vědět!













Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost