III. Inspiruji (se)

grace, quotes, and perfection image

 Zas a znovu přináším inspirační článek, tentokrát na téma sebelásky, motivace a osobního rozvoje. Nebudu se jim věnovat nějak hloubkově. Ostatně, to už jsem udělala v tomhle článku
Jen sama vím, že občas je den, kdy nějakou motivaci potřebuju. Kdy se mi nic nedaří, ve všem si přijdu naprosto příšerná. Přijdu si ošklivá, marná a při každém podívání do zrcadla se mi chce křičet.

A právě v takových chvílích mi někdy stačí zabrousit na weheartit a prohlédnout si svou "motivační" složku. Není to ani tak o tom, že by mě ty obrázky tolik nabudily. Spíše je to pro mě chvíle, kdy se v tom špatném dni konečně zastavím, nadechnu a najednou se mi zdá, že to zas tak černé není. Tak třeba ten můj dnešní článek pomůže i někomu z Vás.

tattoo, girl power, and nails imagewallpaper and background imagequotes, love, and love yourself imagegirl, yellow, and melanin imagequotes, Queen, and crown image90s, sabrina spellman, and girl imagearticle and beauty imageconfidence, red, and motivation imageart, protests, and love yourself imagebody, heart, and pink imagebelieve, kanye west, and quotes imagegirl and quotes imagewoman, curves, and skinny image


Komentáře

  1. Moc hezké, sálá z toho motivace a pozitivní nálada. :-) Taky se ráda podobnými meme inspiruji. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost