2.

I am




Stejně jako můj blog, i já jsem stále zahalená jakýmsi závojem. Závojem, který čeká na slaboučké zafoukání větru, aby světu mohl ukázat, kdo se pod ním skrývá. Dnešní větrný večer je tedy ideální k odstranění závoje a představení mé osoby.

Jmenuji se Klára a jak hlásá jeden z mých internetových profilů "Jsem zasněná, věčně zmatená sedmnáctka". Ale je tahle definice opravdu dostačující? Opravdu těchto pár slov stačí k tomu, aby si o mně někdo udělal obrázek?

Někomu to možná stačí, jiný by uvítal trošku podrobnější popis. A právě pro ty druhé je určen dnešní článek.

Myslím si o sobě, že jsem vcelku společenský tvor. A přesto, nebo možná právě proto, mám chvíle, kdy potřebuji být sama. Pustit si muziku, uvařit si černý čaj a psát, číst nebo jen tak být a nechat srdce bít.

Právě čtení bylo rozhodujícím faktorem při výběru střední školy, a proto se na seznamu všech mých pomyslných nálepek a označení vyjímá ještě jedno - budoucí knihovnice. A právě knihy a všechno kolem nich bude hlavním tématem tohoto blogu.

Mým velkým dětským snem bylo napsat knihu. Jenže jak jsem záhy zjistila, nestačí jen nápad. Je potřeba i spousta píle a odhodlání dílo dokončit. A ano, právě tohle mi chybí.
Láska ke psaní se mě však stále drží. Smolím si do šuplíku krátké poznámky, básničky povídky. A kdyby se mě někdo zeptal, co je mou vášní a obsesí, odpověď by byla zcela jednoznačná. Zapisování všeho možného (i nemožného). Za svůj vcelku krátký život jsem vystřídala spoustu blogů, sešitů a diářů. 

Momentálně jsem majitelkou jednoho uzavřeného, jednoho neveřejného a jednoho naprosto otevřeného blogu. K tomu se přidá několik rozepsanch deníčků (ať už elektronických či papírových), jeden účet na twitteru a několik ledabyle načáraných poznámek a vznikne vcelku rozsáhlá sbírka mých myšlenek, pocitů a životních příběhů. Sbírka, která Vám o mně řekne víc, než bych kdy prozradila já. Sbírka, která mě odhalí do morku kostí.

Dochází slova, je opravdu těžké popsat sebe sama. Snad Vám tedy můj dnešní pokus postačí alespoň k tomu, abyste otevřeli i můj další článek. 












zdroj obrázku: Tumblr

Komentáře

  1. Moc se mi tenhle článek líbí :)
    Knihovnice je úžasné zaměstnání, tak držím palce, aby ti to vyšlo.. a třeba časem napíšeš i nějakou tu knihu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :).
      Ano, je to krásné zaměstnání. Zvláště v nějaké pěkné knihovně. Jé, děkuju. Třeba ano, kdo ví, oc osud přinese :)

      Vymazat
  2. Ach milá Klér, vítej zpátky. Vítej - stejně milá, zasněná, psavochtivá a krásně čistá jako před 7 měsíci. I když...možná už trochu jiná. Jiná o třičtvrtě roku, kdy jsi na blogové scéně chyběla, psala si poznámky do šuplíčku a určitě toho spoustu zažila ve skutečném světě. Jsem moc ráda, že jsi zase tu a těším se...;)
    PS: Paulie G. zná moc! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, Vivinko! Děkuji za krásné přivítání. Abych pravdu řekla, i po tvých miloučkých komentářích se mi docela stýskalo. Jsem moc ráda, že jsme zpět :).

      Vymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost