Londýnská dobrodružství



Druhý prosincový týden jsem v rámci jednoho školního projektu strávila v Anglii. A protože mám dnes takový doháněcí den, konečně jsem upravila všechny fotky.

Byl to skvělý týden. Vlastně takový splněný bod na mém Before I die listu. O Londýně jsem totiž snila už dlouho, ostatně jako většina lidí v mém okolí. Tak mě napadá, o jakých věcech a místech sníte vy?

Z Londýna jsem si kromě octových chipsů přivezla i spoustu fotek a protože se mi úplně nechce spamovat instagram, rozhodla jsem se nějaké publikovat tady na blogu. Pokud si o našem výletu chcete k těm fotkám přečíst i nějaké delší  povídání, navštivte blog mé kamarádky. Ale nejdříve si prohlédněte mé fotky :).

/ pro začátek trocha black&white londýnských klasik /







/ nejkrásnější vyhlídka z vrcholu St Paul's Cathedrale /



/ londýnská kávová dobrodružství - každé muzeum, jedna káva (favoritem je přírodovědné muzeum ) /











Komentáře

  1. Strašně hezké fotky. Bylo to super :3.Nejlepší byl ten výhled :3 ty schody za to stály :D
    Ježiši, to jsem měla tak ošklivý nehty? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaach! Úplně mě to zase dostalo to takové té "londýnoextáze" :D. O tomhle městě sním už pěkných pár let, několikrát jsem tam už i málem odletěla, ale vždy do toho na poslední chvíli něco vlezlo... Teď se už ale snad zase rýsuje jeden reálný termín, tak doufám, DOUFÁM, že už to konečně vyjde a takovéto podobné fotky si budu moci nafotit taky :))).

    OdpovědětVymazat
  3. v londýne som bola aj ja veľmi sa mi páči to mesto, je to mesto kde to žije či už večer alebo skoro ráno, mne sa najviac páčil Big Ben a nespomeniem si teraz ten najvúčší park ako sme si tam ľahli a len tak sme chillovali a popijali minerálku :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost