I'm such a hoe for sunset and sky



 Myslím, že už by se to dalo nazvat jakousi posedlostí. Den co den se vykláním z okna naší koupelny a snažím se skrz fotoaparát alespoň maličko zachytit kouzlo toho daného okamžiku, kdy se nebe zbarví všemožnými barvami a den se chýlí ke svému konci. 


A protože všem mým insta sledovatelům už mé fotky musí lézt krkem (ještěže existují instastories, kde ty fotky do druhého dne zmizí!) a protože se mi ty fotky hromadí v telefonu, rozhodla jsem se je vyvěsit alespoň sem na blog. 
Udělám si z tohoto příspěvku tedy svou virtuální nástěnku se všemi těmi nádhernými fotkami, které už mi bylo trapné denně přidávat na svůj instagram a na druhou stranu mi přijde škoda je mít zašantročené v telefonu. 



Tak tohle jedna z mých osobností. Jsem snílek, milovník západů slunce (kterými jsem maličko posedlá). Kterou z osobností vám ukáži příště? Milovnici kávy a rtěnek nebo tu, která zbožňuje rapové koncerty? Kdo ví, záleží na tom, jak se zrovna vyspím. 


Komentáře

  1. Miluju :3 nevím jak se dělá srdce, ale tak ty si to domyslíš :D
    a mě můžeš ty západy posílat vždycky :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost