štěstí je krásná, přepychová věc

 K přemýšlení nad tím, co mě dělá šťastnou, mě přivedla kniha "Okamžiky štěstí" od Patrika Hartla. Ten je podle mě jedním z nejlepších českých autorů současnosti a baví mě i jako osobnost (určitě se podívejte na nějaký rozhovor s ním). 

Životní příběh Jáchyma a Veroniky mě bavil (i když ten Jáchymův trochu víc) a několik dní po přečtení knihy jsem si sestavila vlastní seznam okamžiků, kdy se cítím opravdu šťastná.

Nejšťastnější jsem …

♥ když zrůžoví obloha, víno nám proudí v žilách a prostě jsme. Jsme spolu a neskutečně šťastní. V takových chvílích si uvědomuju, jak skvělý lidi kolem sebe mám.

♥ když se VŠICHNI sejdeme u babičky. Sedíme, pijeme, smějeme se a zpíváme za zvuku kytary.

♥ když zapadá slunko, ve sluchátkách mi hraje hudba a já mám za sebou další krásný den v Telči.

♥ když přijedu v pátek domů a my se společně koukáme na televizi.

♥ pokaždé, když přijedu do Telče.

♥ když můžu jít spát a nemusím si nařizovat budík na druhý den.

♥ když mi přijde dopis nebo nějaký balíček.

♥ se svou rodinou.

♥ bývala na letním táboře!

♥ když splním všechny své povinnosti a mohu se bez výčitek jen tak válet.

♥ když mě čeká dlouhé volno!

♥ pokud mám spoustu plánů a vím, že je nač se těšit.

♥ když mám v žilách víc vína než krve a jsem se svými oblíbenými lidmi!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Občas je fajn si uvědomit věci, které mě dělají šťastnou. Ty malé drobnosti, které tvoří z každého dne něco neobyčejného. Protože co si budeme povídat, občas je ten dospělácký život dost na houby a není nad to si ho něčím zpříjemnit. Třeba novou rtěnkou nebo hrnkem dobré kávy, která udělá každý den o něco snesitelnější a lidi o něco milejší.

Komentáře

  1. dopis alebo balicek dokaze aj mne vykuzlit usmev na tvari a zlepsit den. skoda, ze teraz je taka doba, kedy sa uz posielaju iba e-maily. tak rada by som dostala od niekoho rucne pisany list...
    tiez mam rada, ked mam nejake plany a mozem sa na ne tesit <3
    este milujem, ked mozem zaspavat vedla svojho frajera, aj ked v noci celkom dost chrape :D a objatia su moja srdcovka :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ručně psané dopisy jsou nejkrásnější! Kdysi jsem tu dokonce měla projekt, který se týkal právě posílání dopisů mezi mými čtenářkami. Možná bych se k tomu zase mohla vrátit.
      Děkuji za komentář! ♥

      Vymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost