Pomáháme uměním


 Nemám ráda pocit, že nemám "do čeho píchnout". Pořád potřebuji mít pocit, že mi pod rukama něco vzniká. Mít se k čemu vracet a zároveň neustále objevovat nové a nové projekty a příležitosti. 
Také mám ráda charitu. Vždycky jsem byla ten člověk, co si koupí na ulici odznáček a jednou za rok pošle peníze na Světlušku (ale neříkejte to tatínkovi, on to nerad vidí)
A do třetice všeho dobrého, ráda všechno (a všechny) organizuju. Což se sice ne vždy setká s pochopením, ale je to velmi užitečná vlastnost. 

 Spojením toho všeho je právě vznikající Postfestival, jehož součástí je i má maličkost.Vzhledem k tomu, že jako jediná z týmu nebydlím v Praze, vzala jsem si na starosti péči o sociální sítě a také hledání mladých, talentovaných lidí, kteří by na prvním ročníku tohoto festivalu vystoupili. 

"Postfestival - festival, který Vám dá možnost ukázat talent" 

 Přesně tak zní heslo tohoto festivalu a právě proto se obracím na Vás, své čtenáře a náhodné kolemjdoucí. Máte nějaký talent? Umíte zpívat, tancovat, vyrábíte vlastní trička nebo třeba pečete nejlepší dorty na světě? Ozvěte se mi! Každý z Vás je jedinečný, pro  každého z Vás můžeme  na festivalu najít nějaké uplatnění. 

 Že nejste zrovna umělecký typ a přesto byste rádi pomohli s organizací? Pomožte mi objevit talentované lidi ze svého okolí. Stačí málo, třeba odkaz na youtube kanál nebo instagram. O nikom takovém nevíte? Nevadí! Pomoct můžete i tím, že se na festival vydáte. Výtěžek z prodeje vstupenek totiž poputuje na nadační fond Pink Crocodile, s jehož činností se budete moci seznámit v rámci programu akce. 

"Pink Crocodile je charitativní organizcae, starající se o děti s velmi těžkým kombinovaným postižením - o jejich vzdělání a integraci do společnosti"

 Promyslete, jak moc velkou součástí festivalu chcete být a na 9. prosince si v diáři nechte volné místo. Od 13 hodin na Vás budeme čekat v pražském KD Domovina. Ať už patříte k umělcům, milovníkům festivalů nebo lidem co rádi pomáhají, určitě se za námi přijďte podívat! Brzy Vám odhalíme jak cenu vstupenek, tak první vystupující a moderátora celého dne. Už teď Vám ale můžu slíbit, že se máte nač těšit!





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost