Pět věcí, za které jsem v uplynulém roce vděčná

2018, christmas, and article image

 Pokud jste četli můj poslední článek, víte, jaký byl pro mě rok 2017. Byl zlomový a v mnoha ohledech přinesl skvělé věci. Na druhé straně byl ale plný nejistot, strachu a smutku. A s touhle divnou směsicí pocitů jdu i vstříc novému roku. Přesto všechno ale věřím, že ten nový rok bude lepší. A spolu se svým růžovým diářem udělám všechno proto, abych měla být za co vděčná.
Abych ho ale ve své hlavě neměla zafixovaný takhle černě, rozhodla jsem se do dnešního článku sepsat pět věcí, za které jsem v uplynulém roce opravdu vděčná. Ať se totiž děje v mém životě cokoliv, vždy se snažím najít si v tom alespoň kousek něčeho dobrého nebo nějaký důvod k vděčnosti a radosti.

Inspirací ke psaní mi byl článek s podobným tématem, který jsem objevila  na blogu Pure Minimalist. Ale teď už dost řečí, pojďme se podívat, kterých deset věcí se v mém žebříčku objevilo. 

1. maturita a vysoká škola - Dva velké souboje, které jsem letos vedla a oba zdárně vyhrála! Popravdě svým úspěchům úplně nerouzumím, vzhledem k tomu, jak jsem se na ně (ne)připravovala Ale ať už za to může jen pořádná dávka štěstí nebo nějaký omyl, nepátrám po tom. Bez toho bych totiž nebyla tam, kde jsem teď. V Brně se svými nejlepšími kamarádkami!

2. život v Brně - Ačkoliv jsem vždycky tíhla k Praze a směřovala tam své kroky již od základní školy, nakonec jsem se přes Tábor dostala do Brna. A nemohla se mi stát lepší věc! Město i lidé v něm si mě získali na první dobrou a já vím, že je to jedna z nejlepších věcí, které mě /nejen v tomhle roce/ potkali. Bydlet s nejlepšími kamarádkami v tak krásném městě, co bych mohla chtít víc?

3. práce - Už od začátku jsem věděla, že chci zároveň se studiem i pracovat. Moji rodiče jsou sice báječní a ve všem mě podporují /a všechno platí/. Ale znáte to! To je jedna kávička, druhá. Sem tam nějaké kino nebo dárek pro někoho blízkého a kapesné je fuč. Takže jsem ráda, že se mi po několika neúspěších podařilo najít fajn flexibilní brigádu, díky níž jsem se mohla ještě více osamostatnit. A taky jsem se díky ní mohla stát mnohem větším Ježíškem než jsem měla původně v plánu. Ta radost v očích mých blízkých za tu dřinu stála!

4. dobrovolničení - O dobrovolnické činnost jsem přemýšlela dlouho, tak poslední tři roky. Ale až Brno mě "donutilo" vykročit ze své komfortní zóny a stát se dobrovolníkem. A rozhodně to byl jeden z nejlepších a nejdůležitějších kroků v tomhle roce. Tolik lásky, vděčnosti a radosti!

5. rodina a přátelé - Přemýšlela jsem a rodina ani přátelé nesmí v tomhle žebříčku chybět. Protože pokud máte milující rodinu a přátele, nic víc není potřeba. Právě s nimi je totiž možn zvládnout nemožné a projít i těžkým rokem s úsměvem na tváři. Takže děkuju!

Když se na ten svůj seznam koukám, jsem vlastně vděčná za celý ten uplynulý rok. Za všechny ty vrcholky i pády. Vždyť co jiného udělá přátelství silnější a vás odolnější než když společně projdete těžkým rokem? 

Za co jste v uplynulém roce vděční vy? 

úvodní obrázek je z weheartit

Komentáře

  1. Také jsem minulý rok maturovala a dostala se na vysokou školu:D :) a jsem ráda za hodně věcí :), ale bohužel se stalo i pár špatných věcí, ale co se dá dělat :/. Nejvíce jsem vděčná za svoji rodinu <3

    http://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že za rodinu je vděčná většina z nás. A to je dobře!

      Nicméně přeji nám oběma ať je rok 2018 alespoň o trochu lepší než ten minulý! ♥

      Vymazat
  2. Myslím si, že to osamostnění se je vůbec nejdůležitějším krokem, nebýt na nikom závislým. Já osobně tíhnu rozhodně k Praze, to je jediné město v Česku, kde bych si dokázala žít. Ale Brno je taky fajn, když jsou fajn lidi, tak je fajn všude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, všechno je to hlavně o lidech! Děkuji za komentář ♥

      Vymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost