jak to se mnou dopadlo?



 Prožíváte se mnou tenhle příběh od jeho počátků, proto bych se s Vámi ráda podělila o jeho konec. Šťastný konec.

To, že jsem absolvovala spoooustu pohovorů, už víte.Dle mého diáře jich bylo devět. Devětkrát jsem si na sebe za ten měsíc a půl vzala košili, do kabelky dala diář a životopis a vyrazila jsem vstříc nepříjemné půlhodince. Půlhodince, která měla rozhodnout o tom, jak to se mnou bude dál. Vždycky jsem tam šla s vírou, že tentokrát už to vyjde. Jenže ono to pořád nevycházelo. Pořád mi to unikalo před nosem. A tak se stalo, že jsem na ty poslední pohovory nosila po kapsách i talismany. Kamínky, kaštany a malého andělíčka. Co kdyby náhodou, žejo! 

Poslední trio pohovorů jsem absolvovala tohle úterý. "Dáme Vám vědět" říkali všichni a já pomalu ztrácela naději. Zase. Naštěstí mám kolem sebe spousta skvělých lidí, kteří /na rozdíl ode mě/ ještě pořád věřili, že mi to vyjde. 

První výsledek jsem se měla dozvědět včera. Každé zavibrování telefonu ve mně vyvolávalo infarktové stavy. Zbytečně. Nikdo se neozval. "Pokud se do čtvrtka neozveme, zavolejte sama" znělo mi v hlavě. Nechtělo se mi. Nechtěla jsem vytočit to číslo a zjistit, že zase nic. Slyšet to takhle přímo. Tak jsem si řekla, že ještě počkám. Od rána jsem ale byla jako na trní, tak jsem si řekla, že aspoň uklidím. Vybít přebytečnou energii a zaměstnat hlavu. V klidu vytírám, v pozadí hraje písnička. Ta se však najednou přepne a mně až po pár vteřinách dochází, že to není chyba Spotify, ale že mi někdo volá! Neochotně to zvedám, poslouchám. Píšu si poznámky na kus papíru. A pak se vrátím k vytírání. Až když to všechno vstřebám, volám rodičům a píšu všem, kteří se mnou tohle všechno prožívali. 

A právě jim patří můj největší DÍK. Dík za to, že mě poslouchali. Podporovali mě a věřili mi, i když já už dávno veškerou výru ztratila.

Mluvila jsem o tom před pár dny s kamarádkou a i když jsem byla maličko na pochybách, teď už to vím. Říjen bude dobrý měsíc! A Vám všem moc přeju, ať je dobrým měsícem i pro Vás. Ať se cítíte tak šťastný a spokojený jako já teď, protože je to skvělý! 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

27/1/2018