Inspiruji (se)

quotes, happy, and inspiration image
 Jestli mám něco vážně ráda, je to prohlížení obrázků na weheartit. Jsem schopná trávit hodiny jejich prohlížením a "shromažďováním" na svém profilu. Ale o tom už jsem tady, myslím, psala. V dnešním článku bych se ráda věnovala něčemu jinému a to konkrétně samotné inspiraci, kterou právě z daných obrázků čerpám. 

Inspirace je pro mě osobně strašně důležitá. Ve spoustě věcí mě posouvá, motivuje a otevírá mi nové obzory. Ve všem kolem nás je možné najt si kousek té inspirace. Něco, co Vám otevře oči a namotivuje Vás. Něco, co vyrazí dech a sebere slova z úst. Něco, co změní celý váš svět. 
Dobře, možná přeháním. Ne vždy jsou to věci, které změní celé vaše pohlížení na život. Ale přesto je dobré mít oči a srdce otevřené všemu, co do vašeho života přichází.

A právě jeden článek plný inspirace dnes přináším. Najdete v něm obrázky právě z již zmiňovaného weheartit. Pokud se Vám můj výběr bude líbit, můžete mě tam začít sledovat 

coffee, christmas, and quotes image
travel, map, and girl imagequotes, confidence, and doubt imagechristmas, food, and holidays imageInspiring Image on WHIquotes, motivation, and Get imagechristmas, tree, and winter imagequotes, okay, and pink imagequotes imagegirl, happy, and map imagegirl, plants, and nature imagequotes, beauty, and chanel image

zdroj obrázků: weheartit





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost