Miluj(se)

quotes, self love, and article image

 Sebeláska je /zvláště v poslední době/ hodně opakované téma. Vyjadřuje se k tomu kdekdo a ani já nejsem vyjímkou. Myšlenka na tenhle článek mi v hlavě vykvetla při jedné z ranních cest do práce. Seděla jsem, pila jsem si svůj meruňkový čaj a usmívala jsem se na okolní svět. V tu chvíli mi došlo, že jsem od svých patnácti let ušla pěkný kus cesty. 
Z malé ušlápnuté holky s rovnátky se stala /pořád malá/ holka, která se nebojí vzít si sukni nebo výraznou rtěnku. A že to byl pro mě dřív sakra problém!
Ani nevím, kdy tenhle zlom nastal. Možná po mém příchodu na střední školu. Ta mi totiž do života přivála spoustu skvělých lidí, kterým se podařilo vyléčit na mé duši nejeden šrám. Krom toho mi svými nesčetnými lichotkami zvedly sebevědomí a já se díky tomu na okolní svět mnohem raději usmívám. I kvůli tomu jim patří můj velký dík! ♥

Sebeláska a zdravé seběvědomí mě naučily, že není důvod bát se nosit výrazné rtěnky a pěkně se namalovat. Stejně tak jsem se ale naučila jít ven nenamalovaná. Jednoho dne jsem totiž dospěla k názoru, že v práci moje make-up "skills" stejně nikdo neocení a že se tedy raději vyspím. Udělám si dobrou snídani, kouknu se při ní na jeden díl Přátel a po cestě do práce si občas koupím kafíčko. Hned je ten den hezčí! Usmívám se na okolní svět a nevadí mi, že má pleť není dokonalá.

Jistě, i já mám dny, kdy se vyloženě nemám ráda. Vadí mi moje vlasy, výška nebo nějaký ten pupínek. Pokud se k tomu přidá ještě ošklivé počasí nebo nějaký ten osobní neúspěch, je na špatnou náladu zaděláno raz dva! V takové dney si připadám jako vůbec nejpříšernější člověk na planetě. Ale víte co? To je v pořádku. Každý si takovými dny občas projdeme /a kdo říká, že ne, ten pěkně kecá!/. Důležité je se smutku nepoddávat dlouho. Strávit jeden den doma s filmem a čokoládou a pak zase hurá za dobrodružstvím!

Vždyť právě naše drobné chyby a nedokonalosti nás dělají jedinečnými. Jen díky nim je každý z nás fascnující bytostí, která má kolem sebe svůj vlastní /trochu/ bláznivý svět! Netrapme se maličkostmi, které nemůžeme změnit /jako třeba já svou výšku/. Žijme každý den naplno a hlavně milujme. Sebe i všechny okolo!

zdroj úvodního obrázku: weheartit

Komentáře

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost