100 HAPPY DAYS

via weheartit - upraveno

Mám moc ráda různé výzvy a challenge. Loňský rok jsem strávila plněním fotografické 365 days challenge. A ačkoliv se mi někdy fotit nechtělo (a někdy ani nebylo co) jsem ráda, že svých (skoro 365 fotek mám. Krásně se u toho vzpomíná. Tak mě napadá, zajímal by Vás shrnující post z této challenge?

A abych pravdu řekla, najednou mi ta "povinnost" něco fotit chybí. Samozřejmě, fotím si do své mobilní a počítačové "galerie", ale to není ono. Však vy mi určitě rozumíte ;).

Když jsem tedy u kamarádky na blogu narazila na příspěvek do 100 HAPPY DAYS challenge, začala jsem nad svou účastí také přemýšlet. A protože mým největším přáním do nového roku je zůstat šťastná a publikování mých fotek mi dělá radost, zdá se mi to jako ideální kombinace. Co myslíte?

Přemýšlím tedy jen nad tím, v jaké formě své příspěvky přidávat. Přeci jen nechci každý den přidávat na blog (někdy i bezvýznamné) fotky. Možná bych mohla zvolit podobnou formu jako u shrnutí mých adventních týdnů. Uvidíme. Jedno je jisté, (minimálně) příštích 100 dní se pokusím plnit své předsevzetí - být šťastná. Co vy, máte rádi challenge?

Zdroj obrázku: We♥it, upraveno



Komentáře

  1. To zní bezvadně :) miluju výzvy, tak se možná taky zapojím :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tuhle challenge dělal minulý rok, a bylo to super. I když jsem měla špatnou náladu byla jsem "nucena" najít si nějakou maličkost a vážně mi to zlepšilo náladu:) takže určitě do toho jdi! Tento rok jsem se pustila (už podruhé) do výzvy, že udělám fotku každý den v roce, doufám, že tento rok mi to vyjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to vidím i já. Jako možnost si i v těch špatných dnech najít něco hezkého :).
      Do 365 days challenge zapojila i já. Bylo to fajn. A mnohem lepší je to teď, kdy mám své vzpomínky na minulý rok stále u sebe :)

      Vymazat
  3. Zní to dobře, určitě do toho jdi a já se taky nejspíš přidám^^

    carolinegrey.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost