Winter is coming TAG


via weheartit

Nápad na tenhle tag jsem našla na blogu Crazy New Days a protože knihy zbožňuju, rozhodla jsem se ho publikovat i já. Tak jdeme na to :).

1. Sníh - Je krásný, když napadne poprvé, ale potom už začne lézt na nervy.  Vyber knihu, kterou jsi miloval/a, ale s odstupem času ti lezla na nervy.


Nad touhle otázkou jsem přemýšlela hrozně dlouho, ale na žádnou konkrétní knížku jsem nepřišla. Bude to asi tím, že většinou čtu knihy jen jednou a když je čtu znovu, vybírám si jen některé pasáže.


The Little Prince

2. Sněhová vločka - Něco nádherné a vždy jedinečné. Vyber knihu, které vyčnívá od všech, co jsi kdy četla.

Abych pravdu řekla, nemůžu se rozhodnout. Vybrala jsem tedy tři mé největší favority Malého prince, kterého by si podle mě měl alespoň jednou přečíst každý. Dívku s pomeranči a Hvězdy nám nepřály. Zbožňuju ty knížky!

3.Sněhulák - Je to vždy zábava, když se staví s rodinou. Vyber si knihu, která je vhodná pro celou rodinu.


Tady bych asi opět sáhla po Malém Princi. Podle mě si totiž v té knize každý něco najde. Netradiční pohádka pro děti, spousta krásných citátů pro ty ostatní.

The Notebook


4. Vánoce - Vyber knihu, které tě po přečtení zahřeje.

Nejsem si úplně jistá, co si pod tím zahřátím mám představit. Rozhodla jsem se tedy jmenovat knížky, po jejichž přečtení jsem měla dobrý pocit a úsměv na rtech. Přeci jen i to se ád brát jako zahřání, ne?


Knížky, které si zaslouží označení Vánoce jsem ve své knihovničce našla dvě - romantický příběh Noaha a Allie v Zápisníku jedné lásky a svou oblíbenou dětskou knihu Kde padají hvězdy.

5.Ježíšek - Vyber knihu, kterou jsi chtěl/a dostat na Vánoce dostala na Vánoce.


Letos jsem od Ježíška dostala tři krásné knihy - Paměti imaginárního kamaráda; Hvězdu a Papírová města. Díky spoustě povinností (a své lenosti) jsem se však zatím dostala jen k Papírovým městům. A byla jsem nadšená .

6.Koulování - Je to bolestivé, když tě zasáhne koule do hlavy. Vyber knihu, při které jsi cítila nejvíce emocí.


Tady je má volba naprosto jasná. Je to jedna z těch jedinečných knížek - Hvězdy nám nepřály od Johna Greena. Ten chlap to se mnou zkrátka umí.

7.Sáňování - Všichni jsme to milovali. Vyber knihu, kterou jsi miloval/a jako malá. 


Tak jako většina českých dětí jsem dětství strávila po boku Krtečkových příběhů. Pro mě to byl, je a bude hrdina no. 1 ;).

8.Omrzlina - Vyber knihu, ze které jsi byla zklamaná.

Hodně zklamaná jsem byla z knihy Luke a Jon, jejíž první tři věty mě zaujaly, ale zbytek už stál za starou belu. Jinak ale musím zaklepat, protože si většinou vyberu dobré knížky.

Jak by zněly vaše odpovědi na otázky z tohoto TAGU? Souhlasíte s mým výběrem nebo máte úplně jiný názor? 

zdroj obrázků: We♥it

Komentáře

  1. Malého prince bych dávat dětem do ruky zakázala. Plošně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak radikální bych nebyla. Proč je ochudit o něco tak krásného :)?

      Vymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost