2O14 / 2O15

via weheartit


Ještě jednou krásný nový rok vám všem!

Původně jsem si s Vámi chtěla podělit o rekapitulaci svého minulého roku. Jenže v uplynulém roce jsem s Vámi strávila pouze dva měsíce a to je na rekapitulaci trochu málo, nemyslíte? Pokud by však někoho můj rok 2014 přeci jen zajímal, může se na útržky z něj podívat na instagramu.

Takže dnes o tom, jak báječný nebude rok 2015 a co se pro to chystám udělat.


Ve svém minulém článku jsem zmínila, že mým jediným předsevzetím je "Být šťastná". Když jsem se nad tím ale zamyslela, došlo mi, že štěstí nepřijde jen tak. Že se musím alespoň maličko snažit, abych tohohle skvělého pocitu dosáhla. Proto jsem se rozhodla sepsat si pár bodů, které by mi k tomuto stavu mohly pomoci. A které to jsou?

Budu více číst!

Kde jsou ty doby, kdy jsem za měsíc přečetla až 10 knížek? Ještě před rokem tomu tak bylo. A teď jsem ráda, když za měsíc přečtu alespoň jednu knihu. A přitom mi dělá neskutečnou radost, zapsat si na svůj seznam další přečtenou knížku (Ano, mám seznam přečtených knih a ano, dělá mi radost si tam zapisovat. Jsem divná :D?) Na knihy, které si chci v letošním roce přečíst najdete v mém článku na Generaci 21.

Budu více fotit!
Měla jsem jedno obodbí, kdy jsem pořád fotila. Kytičky, kapičky, broučky. Zrovna včera jsem smazala asi tisíc všemožných rozmazaných "profesionálních makro" fotek. Zhrozila jsem se, protože mi došlo, že se většina těchto příšerných fotek kdysi objevila na mém facebooku. Ale ten pocit při focení, ten mi chybí. Můj nový rok tedy bude ve znamení focení všech těch kytiček, kapiček a broučků. Tentokrát snad už v lepší kvalitě.

Budu se více věnovat blogu!

Znáte ten pocit, kdy napíšete článek a objeví se pod ním první komentář? Někdo ho nasdílí na facebooku? Je báječný, viďte?
Přesně tenhle pocit byl jedním z mnoha důvodů k založení tohoto blogu. A přesně pro ten pocit chystám do tohohle roku spoustu zajímavých věcí. Stay tunned!

Samozřejmě, je spousta dalších věcí, které mě dělají šťastnou a které se v tomhle roce chystám podniknout. Ale tyhle tři se nejvíce dotknout mého blogu a našeho společného soužití. Jaké plány máte do nového roku vy :)?

Komentáře

  1. Ak si chceš zapisovať knižky, ktoré si prečítala elektronicky a ešte si značiť, kde si, stanoviť si "výzvu" v počte žiadaných prečítaných kníh za celý rok či sledovať ostatných, ako sú na tom s knihami, určite by som ti odporučila stránku www.goodreads.cz :) Ak by si mala spočiatku problém zorientovať sa (čo ja som mala), kľudne mi napíš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuji za připomenutí! Kdysi jsem se na Good Reads přihlásila, jenže potom se ztratilo v té hromadě mých účtů :). Je na čase svůj profil oprášit!

      Vymazat
  2. Ahoj :) koukám, že toho máme dost společného :D taky jsem začala blogovat v listopadu a některý předsevzetí máme stejný- víc číst, víc fotit :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost