4.

(1) Tumblr

Je po vysvědčení, konečně. Mám pocit, jako kdyby mi někdo rozvázal kazajku, ve které jsem byla poslední týdny uvázaná a já se mohla po dlouhé době pořádně nadechnout. Musím přiznat, že na své letošní vysvědčení nejsem pyšná. Celé pololetí jsem si jen tak proplouvala od písemky k písemce, kašlala na to. A výsledek tomu, bohužel, odpovídá.

Zvláště v poslední dnech jsem z toho byla dost špatná. Podrážděná, unavená a nervózní z toho, jak to vezmou rodiče a okolí. A teď je to tady a světe div se, skoro nic se nestalo. Jistě, vyslechla jsem si pár poznámek o tom, že mám na víc. Ale jinak se nic nestalo. Protože co by se mělo stát?

Sedím tu, koukám na ten papír a mám chuť se zasmát sama sobě a říct si jak jsem hloupá. Vždyť je to jen papír, Kláro. A toho se bát nemusíš!
Všechno to přemýšlení a litování se kvůli vysvědčení mě přivedlo na jednu myšlenku, čemu se chci v životě věnovat a čeho chci dosáhnout?

Jedno je jasné, němčina to rozhodně nebude :D!
Mám sny a není jich málo. Jedním z těch největších je novinařina. Psát do nějakého časopisu, nosit krásné šaty, mít pěkný byt.

Ale teďzpátky na zem. K (alespoň částečnému) splnění mého snu vede dlouhá, trnitá cesta. Cesta, která vede přes tenhle blog. Mám teď neskutečně velkou chuť psát. Povídky, básničky, texty.Už dlouho jsem nic nenapsala a chybělo mi to. Těším se, až se s vámi podělím o všechno, co chystám. Stay tunned! 

zdroj obrázku: We♥it







P.S.: Pokud máte čas, koukněte se na tohle Matúšovo video, stojí to za to!


Komentáře

  1. Vysvědčení je na nic. :D Letos jsem na to kašlala snad nejvíc za celé své studium a to jsem ve čtvrťáku, kdy bych zrovna měla škole věnovat nejvíc, co to půjde. Jsem rebel. :D Taky chci nosit krásné šaty a mít pěkný byt. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, ať se teď už jen daří a ať se ti sen s krásnými šaty a pěkným bytem splní :).

      Vymazat
  2. Závidím ti, že jsi tak jistá už teď :-) Mně to trvalo asi až do prváku na vysoké, ale naštěstí už můžu s klidem říct, co chci jednou dělat. Drž se svých snů, hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistá si (víceméně) jsem. Ale jestli se mi můj sen opravdu povede splnit je věc druhá. Děkuju, Bětko :)! I tobě hodně štěstí při plnění tvých snů.

      Vymazat
  3. choď si za svojim snom a plň si svoje sny! :)
    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost