#100happdays

100 happy days
via weheartit

Je neuvěřitelné, jak ten čas letí. Právě teď započínám čtvrtý týden po boku #100happydays, kdo by to byl řekl.

Když jsem připravovala tenhle článek, došlo mi, že uplynulý týden byl báječný. Místo, abych fňukala nad nedostatkem fotek, jsem se nemohla rozhodnout, které fotky do dnešního článku dám a které "jen" uložím do počítače. Byl to boj, to vám povím. Nakonec jsem však vybrala a vám přináším svých dalších 7 happy days



Pondělí prý bylo nejdepresivnějším dnem tohoto roku. Nevím jak pro vás, ale pro mě to naopak byl jeden z nejlepších dní celého týdne. Ráno jsem si přispala, místo školy jsem si udělala výlet s prarodiči, který jsme zakončili obědem v restauraci (tisíckrát lepší než oběd ve školní jídelně ;)). Vůbec bych si nestěžovala, kdyby takové bylo každé pondělí.

Úterý už bylo trošičku horší. Přeci jen vrátit se po prodlouženém víkendu do školy a navíc hned absolovovat hodinu němčiny, to je trochu náročné. Není to ale nic, co by nespravila horká čokoláda s kopou šlehačky a návštěva knihovny.

Nevím, jestli jsem se už zmiňovala, ale zbožňuju středy. Pohodový den ve škole zakončený vycházkami (většinou do nějaké kavárny nebo jen tak někam). V takové dny vznikají ty nejlepší fotky . Nejsem si ale jistá, jestli by se mým kamarádkám líbilo objevit se u mě na blogu (zdravím, Míšo!), proto jsem nakonec vybrala Malého Prince, jednu z mých nejoblíbenějších knih. Tolik pravdy v těch krásných větách.




Čtvrteční odpoledne strávené s deníkem. Někdy je fajn si jen tak psát. Vypsat se ze všech trápení, ale i uchovat si ty krásné vzpomínky. Píšete si deník :)?

O tom, jak nemám ráda pátky už jsem se zmiňovala. Když na mě ale doma čeká nějaké překvapení (třeba v podobě dopisů♥), je ten den hned o chlup lepší. A pokud se v obálce skrývá lízátko, usmívám se od ucha k uchu a je mi úplně jedno, že je pátek.

Nejraději mám soboty, kdy se něco děje. Nějaké rodinné setkání, večer strávený s přáteli. O to větší bylo mé zklamání, když jsem zjistila, že tento víkend zase prosedím doma. Nesmutnila jsem ale dlouho. Vytáhla jsem inspirační sešit, udělala jsem si kafe a den byl hned veselejší. Co zabírá na vás?



Jak jinak zakončit týden než návštěvou babičky a fotkou v jednom z jejích zrcadel ;). Alespoň trocha akčnosti v jinak zdlouhavém víkendu.

Pokud jsem při přípravě tohoto článku nevěděla, po které fotce sáhnout, obávám se, že tento týden bude to bude ještě horší. Čeká mě výlet do Prahy, vysvědčení a konečně i nějaká sobotní akce, tak určitě bude z čeho vybírat. Jaké jsou vaše plány :)?


úvodní obrázek: We♥it
fotky foceny telefonem Lenovo A606

Komentáře

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost