#100happydays

100 happy days
via weheartit
Abych pravdu řekla, hledat v každém dni něco pozitivního je pro mě čím dál tím složitější. Přeci jen se blíží konec pololetí. Testy a zkoušení se kupí. Do toho je pořád zima. Chybí mi slunce a dny strávené venku. Už aby bylo zase hezky.

I přes skepsi se mi ale povedlo vydolovat v každém dni něco, co mi alespoň na chvilku zvedlo náladu.

Zbožňuji psaní dopsiů, proto jsem v pondělí nakoupila obálky a místo přípravy na testy jsem psala a psala. Máte rádi dopisy :)?

Mám ráda pocit sebevzdělání (i když se jedná "jen" o kreativitu), proto jsem se v úterý pustila do knihy Kraď jako umělec od Austina Kleona. Doporučuju.

Už skoro tradiční středeční večer v kavárně a moje oblíbené latte machiato.

Čtvrteční, asi bezvýznamný, den. Popravdě nemám nejmenší zdání, co jsem ve čtvrtek dělala ani proč jsem si to nevyfotila. Tak snad to bylo něco, co mi udělalo radost :).




Pátky jsou pro mě nejhorším dnem týdne. Domů za rodinou (svojí postelí a pořádným jídlem) se samozřejmě těším. Ale bývám po celém týdnu hrozně unavená, páteční vyučování začínající němčinou je pro mě tragické a dvě hodiny ve vlaku mi na náladě také moc nepřidávají. Domů tedy přijíždím otravená a hrozně mrzutá. A v takové dny je nutné se něčím odměnit - třeba tímhle slaďoučkým donutem.

Egoistický sobotní podvečer strávený focením ideální profilové fotky. Nic mi neudělá větší radost než zjištění, že se mi povedlo na fotce vypadat normálně ;).

I nedělní sněhová nadílka mi udělala radost. Ale jen na chvilku a za oknem. Tváří v tvář už mi to tak úžasné nepřipadá. Raději bych ty teplé dny, prosím.

Když teď sedím v posteli, piju mátový čaj a ohlížím se za minulým týdnem, musím konstatovat, že zas tak špatný nebyl. Doufám, že se mi ten optimismus podaří udržet. A vám přeji to samé. Zůstaňte veselí a optimističtí, i když toho máte hodně. S úsměvem jde všechno lépe. A navíc to skvěle dobíjí i nás ostatní. Zůstaňme si tedy jakýmisi bateriemi do dnů, kdy nám do smíchu moc není (a že jich s koncem pololetí ještě bude).





Komentáře

  1. Ten týden byl strašně nudnej a dlouhej. Máš pravdu, je to čím dál těžší hledat něco pozitivního. Ale naštěstí se to zatím daří. Tak si budeme ten optimismus snažit nějak udržet spolu, jo? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost