1. adventní týden

1.) Domácí perníčky 2.) Eleanor & Park - Úžasná knížka, brzy čekejte článek. 3.) Tvořím
4., 5., 6.) Jarmark Sdílení se slavností Adventní spirály v nádherné Telči

Zbožňuji focení! Dokud jsem ještě měla mobil, fotila jsem každou kravinu všechno. Proto mě opravdu zamrzelo, když jsem těch 300 fotek ztratila. Ano, můžu nafotit nové. Ale co všechny ty vzpomínky spojené s každým jednotlivým obrázkem? Ty už mi, bohužel, nikdo nevrátí.

Ale za blbost se platí a jak se říká, všechno zlé je k něčemu dobré. Alespoň mě to zase donutilo vytáhnout svého růžového parťáka a vrátit se k focení "pořádných" fotek. Vždyť i to má své kouzlo, ne?

A protože advent je jedním z nejkrásnějších období, které rozhodně stojí za zdokumentování, rozhodla jsem se Vám každé pondělí přinést shrnutí uplynulého adventního týdne. Jaký byl váš první adventní týden?

Komentáře

  1. Poslední dobou nevím, kde mi hlava stojí a tak kolem mě advent proletěl aniž bych si toho nějak více všimla. Slibuji, že se tentokrát pozastavím a pokusím se vše více vychutnat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je to nejlepší, co pro sebe můžeš udělat. Alespoň na chvilku se zastavit a užít si to kouzlo přicházejících Vánoc :).

      Vymazat
  2. Připadám si tak pozadu když ještě nemám Eleanor a Parka! :D
    zavk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost