Winterlicious TAG

Winter wonderland

Původně jsem na dnešní den měla v plánu Střípky z listopadu, tedy takový průlet tím, co jsem za uplynulý měsíc nafotila. 
Připravila jsem průvodní text, chybělo jen dodat fotky. Jenže osud tomu chtěl jinak jsem zkrátka pitomá a v pátek jsem ztratila telefon a v něm 300 fotek nafocených během tohoto roku.

Nebudu lhát, obrečela jsem to. Ale jak se říká, je zbytečné plakat nad rozlitým mlékem. Proto tu pro Vás dnes mám alespoň Winterlicious TAG, který jsem našla u Ilgy.

Sweater

Nejoblíbenější zimní lak na nehty?
Nemám oblíbenou žádnou speciální zimní barvu, ale v poslední době jsem si oblíbila černý nebo červený lak na nehty.

Nejoblíbenější zimní produkt na rty?
Nejraději mám melounový balzám na rty od Avonu, který teď používám pořád ♥,

Nejvíce nošený kousek ze šatníku?
Za nejvíc nošený kousek ze šatníku (nejen v zimě) by se daly považovat všechny ty měkoučké, šedé svetříky a huňaté ponožky, ah!

Nevíce nošený doplněk v zimě?
Rozhodně všemožné šátky a šály (hlavně ty z mamčiny skříně :)).

Perníčky


Nejoblíbenější zimní vůně / svíčka?
Miluji vůni perníčků, vanilky a skořice ♥,

Nejoblíbenější zimní nápoj?
Ať je jakékoliv roční období, piju černý čaj. Po litrech!

Nejoblíbenější vánoční film?
Abych pravdu řekla, nemám moc v oblibě takové ty klasické vánoční filmy, jako jsou Sám doma nebo Grinch. 
Ale moc ráda se podívám na Štědrovečerní pohádku nebo na loňský film Křídla Vánoc.

Vánoční kamion Coca-cola


Nejoblíbenější vánoční píseň?
Miluju písničky z vánočních reklam na colu! Ale v posledních dnech jsem si jednoznačně oblíbila tuhle:


nebo tuhle od Tomáše Kluse:


Nejoblíbenější vánoční jídlo?
Ačkoliv se celý rok rybám vyhýbám velkým obloukem, na Štědrovečerní večeři se docela těším. Ale stačí mi kousíček a mám zase na rok vybráno.
A pak samozřejmě cukroví!!

Nejoblíbenější vánoční dekorace?
Mám ráda minimalismus, takže neuznávám žádné kýčovité, hodně barevné výzdoby. Líbí se mi jednodušše nazdobený stromek, sladěný tak do dvou barev. Třeba do stříbrna.

Co si nejvíc přeješ k Vánocům?
Vzhledem k víkendovým událostem je momentálně na vrcholu seznamu mobil. Bez něj si připadám trochu jako bez ruky. 

Jaké jsou tvoje plány na letošní Vánoce?
Žádné speciální plány nemám, budu s rodinou, tak jako každý rok :).

Zbývá nám poslední kapitola letošního roku. Pouhý měsíc nás dělí od začátku nového roku. Bude lepší nebo horší? Kdo ví. Není důležité co bylo a co bude. Nejdůležitější je to, co je teď. Proto si tenhle měsíc udělejte nejkrásnějším z roku 2014. Krásný prosinec, drazí čtenáři!

P.S.: Zajmal by někoho z vás můj advent? Za každý den jedna fotka?


zdroj obrázků: We♥it

Komentáře

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost