3. adventní týden

1.) Vánoce na intru 2.) třídní Vánoce
3.) Večerní romantika 5.) Už hoří všechny!

Uteklo to jako voda a od Vánoc nás dělí pouhopouhé dva dny.

Přijde mi naprosto šílené, že už jsou zase Vánoce a že už jsem rok a půl studentkou střední školy. Všechno to tak rychle utíká. Za chvilku mi na dveře zaklepe osmnáctka a já budu dospělá. Oficiálně. Abych pravdu řekla, trochu se toho bojím. Nejraději bych zůstala v těchto krásných sladkých sedmnáctkách. Ale bohužel. Svět se točí stále dál, ať se mi to líbí nebo ne. A vlastně je to tak dobře. Vždyť by bylo nudné zůstat stále na jednom místě, no ne :)?

Ale dost už hloubání nad budoucností, pojďme si užít poslední dva dny zbývající do Štědrého dne. Pak už to všechno zase rychle uteče.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost