Vánoční TAG

bílé Vánoce

Je 18. prosince a do Vánoc zbývá 6 dní. Pouhopouhý týden nás dělí od vůně jehličí, smaženého kapra a spousty zmačkaného balícího papíu. Pokud jste, stejně jako já, milovníky Vánoc jistě již máte dárky zabalené a začínáte se trochu nudit. A takový nudný, prosincový den je nutné si něčím zpříjemnit. Nejlépe něčím vánočním. A proto Vám dnes přináším Vánoční tag.

Jsou Vánoce tvým oblíbeným obdobím roku?
Vánoce jednoznačně patří k mým oblíbeným obdobím roku. Vždyť kdo by neměl rád cukroví, pohádky, dárky a spoustu času stráveného nicneděláním?

Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?
Nemám žádný úplně oblíbený vánoční film, spíše se koukám na pohádky nebo na vánoční díly svých oblíbených seriálů.
Ale vždycky se ráda kouknu na Paní Zázračnou.

Jakou vánoční písničku máš nejraději?
Nejraději mám tuhle od Tomáše Kluse, ale nepohrdnu jakoukoliv vánoční písničkou. A poslouchám je vždycky už od října :D.

Tvoje oblíbená vánoční barva?
Úplně oblíbenou vánoční barvu nemám, ale líbí se mi Vánoce laděné do stříbrna.

Pečení cukroví


Oblíbená vánoční vůně?
Perníčky, hořící svíčky a jehličí ♥.

Ke Štědrovečernímu stolu se oblečeš svátečně nebo volíš pohodlnost (např. pyžamo)?
Přišlo by mi hloupé přijít ke Štědrovečernímu stolu v pyžamu nebo teplácích, ale ani se nechystám trápit se celý večer na jehlových podpatcích a ve večerních šatech. Takže většinou volím nějakou sukni nebo šaty.

Jaký volíš make-up?
Jako každý jiný den: make-up, řasenka, tužka na oči a nějaký voňavý balzám na rty.

Vánoční dárky


Rozbalujete dárečky večer nebo ráno?
Dárky rozbalujeme vždy večer. Nejprve si je rozbalíme u babičky a poté se všichni přesuneme k nám.

Tvoje oblíbené vánoční jídlo?
Žloutkové řezy, perníčky a vínové cukroví!

Držíš půst, abys viděla zlaté prasátko?
Půst rozhodně nedržím. Minimálně nějaké to cukroví a trochu bílé polívky si během dne dám.

Myslíš, že najdeš pod stromečkem to, co si přeješ?
Doufám, že alespoň některá z mých přání se pod stromečkem zhmotní!

Máš nějaké vánoční přání?
Svá přání mám, ale vyzrazovat Vám je nebudu, co kdyby se mi pak nesplnila ;)?!

Jak by vypadaly vaše odpovědi na tyhle otázky? Podělte se se mnou, ráda si to čekání na Vánoce zpříjemním čtením vašich článků.

zdroj obrázku: We♥it

Komentáře

  1. Nechala jsem se Tebou inspirovat a chystám přesně takový článek i já. :-) ...Moc se mi to líbilo a TAG na mém blogu nebyl už pěěěěěěěěěkně dlouhou dobu.

    PŘEJI KRÁSNÉ SVÁTKY :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, jsem ráda, že jsem tě inspirovala. Určitě se na tvé odpovědi podívám :).

      I tobě krásné svátky, Dio!

      Vymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost