Nový rok = nový život?

New year coming soon
via weheartit


Kdekdo s povzdechem odloží krátce po půlnoci skleničku vína / cigaretu / chlebíček a řekne si, že začíná jeho nový, lepší život.
Ale opravdu je změna letopočtu znamením nového života? Opravdu k tomu stačí tak málo?

Uznávám, i mě tahle atmosféra a čisté stránky diáře lákají k růžovým, často planým, slibům a plánům. Co na tom, že u většiny je téměř jisté, že se k jejich plnění nikdy nedokopu?! Hlavně, že si to napíši do diáře (a nejlépe růžovou propiskou).


Nedávno jsem při prohlížení svého starého internetového Deníku narazila na článek věnovaný začátku roku 2014. Čekala jsem velkohubé plány. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistila, že mým jediným přáním ( o to však důležitějším) bylo být spokojená. Ještě větším (a moc příjemným) překvapením bylo zjištění, že to tak opravdu je. Že jsem opravdu moc spokojená a mohu s klidným svědomím říct: "Byl to báječný rok."
Do roku 2015 tedy vstupuju šťastná a pouze s jedním přání, napsaným růžovou propiskou: "Chci být dál šťastná.

S jakými předsevzetími vstupujete do roku 2015 vy? Máte velké plány nebo zůstáváte nohama na zemi?

zdroj obrázku: We♥it

Komentáře

  1. Opět bych si přála, aby to byl můj další nejlepší rok. Jako se vlastně v řadě děje zhruba od roku 2010 :-) Prázdné stránky diáře mě lákají, abych si po dlouhé době dala novoroční předsevzetí. Jsem ale plná plánů a elánů už delší dobu, tak snad to nebude jen novoroční rozmar :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsi šťastná. I pro mě byl rok 2014 jedním z nejlepších!! Tak ať se nám daří i nadále :).

      Vymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost