Liebster Award Tag




Nedávno jsem u Czech Ivy narazila na článek - Liebster Award Tag. A protože se mi líbily otázky, které Ivy vymyslela a protože otagovala všechny, rozhodla jsem se tenhle tag prostřednictvím svého blogu poslat dál :).

Jaká jsou pravidla?

  • Napsat 11 náhodných faktů
  • Odpovědět na 11 otázek, které vám dala blogerka, která vás tagovala
  • Zatagovat dalších 11 blogerek (musí mít pod 200 folowers)
  • Napsat 11 otázek pro ty, které jste tagovali.
Jedenáct faktů
  • Za 6 měsíců mi bude 18
  • Kdybyste mě potkali na ulici, myslíte si, že jsem dítě ze základní školy.
  • Měřím totiž 150 cm.
  • Má mladší sestra (13) je o hlavu vyšší.
  • Nesmám ráda svojí výšku.
  • Protože mě díky ní každý pozná a každý má pocit, že mě zná.
  • Když je mi mizerně, koukám na Přátele.
  • Když jsem šťastná, koukám na Přátele.
  • Miluju bílou čokoládu, balonky, hočičí věci, sukně, květiny ve vlasech, houpačky, pikniky a cukrovou vatu.
  • Vždycky, když se mám někde s někým seznamovat, plánuju si, jak se představím.
  • Nakonec jsem ale ráda, když zvládnu říct svoje jméno.
Otázky
  • Jaká je Tvá oblíbená kniha?
Mám, jako správný knihovník, spoustu oblíbených knih. Je pro mě tedy hrozně těžké vybrat jednu nejoblíbenější. Na vrcholu žebříčku se ale nachází třeba Malý princ nebo Dívka s pomeranči.
  • Jak si představuješ ideální dovolenou?
Ideální dovolenou by pro mě byl třeba měsíc někde v teple s celou mojí rodinou a mými kamarády.
  • Máš nějaký oblíbený vánoční rituál?
Nevím, zda se to dá považovat za rituál, ale mám moc ráda naše rodinná vánoční setkání. Ačkoliv na to většinou nadávám, protože nemůžu koukat na pohádky, nakonec jsem za to vždy moc ráda.
  • Tvoje oblíbená aplikace v mobilu/počítači?
Mojí nejoblíbenější mobilní aplikací je jednoznačně instagram! První věcí, kterou udělám ještě než vylezu z postele, projedu si instagram. Závislost?
  • Máš nějakého oblíbeného výtvarného umělce?
Je spousta výtvarných děl, která mě něčím zaujala. Ale žádného konkrétního výtvarného umělce oblíbeného nemám. Mnohem raději než výtvarné umělce sleduji různé inspirační obrázky třeba na We♥it nebo na tumblr, závislost.
  • Oblíbená místnost v domě?
Mám ráda spoustu míst v našem domě. Postel, kde si odpočinu po náročném týdnu. Obývací pokoj, kde se každý pátek setkávám s rodinou, pijeme kávu / čaj a povídáme si, co se přes týden událo. Zahradní houpačka, na kterou na jaře krásně svítí slunce a kde se perfektně čtou knihy. Celkově mám náš dům moc ráda. Spousta krásných vzpomínek.
  • Čaj nebo káva?
Ještě donedávna jsem pila výhradně černý čaj se spoustou cukru a citronem. Poslední dobou jsem si ale zvykla pít ve škole kávu (i když té ze školního automatu prý tak říkat nesmím). Takže oboje.
  • Které zvíře Tě nejlépe charakterizuje?
Většina mé rodiny by mě pravděpodobně přirovnala k lenochodovi nebo nějakému podobnému, lenivému zvířátku. Ale mě nenapadá žádné konkrétní zvíře, které by mě charakterizovalo.
  • Introvert nebo extrovert?
Řekla bych, že záleží na tom kdy a s kým. Mám ráda společnost, ale někdy vyloženě potřebuju být sama. Mívám takové osamělé, trochu asociální, pátky.
  • Jaká je Tvá oblíbená vánoční píseň?
Miluju všechny vánoční písničky! Ale momentálně jsem si hodně oblíbila Do they know it's Christmas? od 30 Band Aid. Ed je tam nejlepší ♥,
  • Co máš na svém blogu nejraději?
Možnost seberealizace. Ten nekonečný prostor, který můžu zaplnit svými myšlenkami a fotkami. 

Mé otázky:

  • Co pro tebe bylo impulze k založení blogu?
  • Máš nějaký blogerský sen? Metu, kam by jsi se ráda dostala?
  • Jaký je tvůj názor na známé blogerky?
  • Co Ti blog dal a vzal?
  • Sleduješ českou youtuberskou scénu? Jaký na ni máš názor?
  • Dovedeš si představit, že svůj blog povedeš třeba i za 10 let?
  • Dáváš si do nového roku nějaká předsevzetí (blogerská, knižní, osobní)?
  • Kde vidíš samu sebe za 10 let?
  • Máš nějaký velký sen, který čeká na své splnění?
  • Kdybys mohla do nového roku vstoupit s nějakou superschopností, která by to byla?
  • Jsi šťastná?



Pokud se Vám můj dnešní článek líbil a chtěli byste se do něj také pustit, hurá do toho! Rozhodla jsem se nikoho nenominovat, prostě jen předám žezlo tomu, kdo si o něj řekne. Tak hurá do toho :)!



Komentáře

  1. ahoj .. veľmi podarený článok :) Tiež som ho minule robila :) Pozývam ťa na moju prebiehajúcu giveaway http://korytna.blogspot.sk/2014/12/novorocna-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Na giveaway se určitě podívám a pokud mě zaujme, zúčastním se.

      Vymazat
  2. Nevěřila jsem, že se Liebster award tag uchytí na tak dlouho. Už je to více jak rok, co jsem dostala několik nominování a dělala jsem ji. :) (dělala jsem to však s jinými pravidly)
    Určitě povedené.
    Do they know it's Christmas, tam jsou nejlepší 1D, directionerka srdcem i duší, bohužel, nebo bohudík. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já ho na svých oblíbených blozích vídala už dřív, proto jsem využila příležitosti přenést ho i na ten svůj. Děkuji :).
      Chápu. Já mám teď období Eda Sheerana, takže moje volba je jasná ♥.

      Vymazat
  3. Takhle těžký otázky dávat, že se nestydíš! :D Tím lenochodem se netrap, jsou i horší zvířata :D .
    Taky se zúčastním, jo? A pak tě prokleju za ty otázky ještě jednou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, jakou práci mi dalo je vymyslet? Jen na ně hezky odpověz ;).
      Je, víš na co jsem zapomněla? Na srnku a dráčka :D :3.
      Určitě, těším se na odpovědi ;).

      Vymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost