4. adventní týden

1.) Náš vánoční strom 2.) Milujeme liči! 3.) Dodržujeme tradice a pouštíme lodičky
4.) Tradiční návštěva živého betléma 5.) Vánoce u babičky 6.) Kvetoucí čaj

Přijde mi neuvěřitelné, že už je zase po Vánocích. Tolik jsem se na ně těšila a teď mám najednou pocit, jako kdyby mi protekly mezi prsty.
Všechno to bylo tak rychlé. Jedna návštěva střídala druhou. Po vánočních svátcích přišly narozeniny mého taťky. A než jsem se nadála, je 29. prosince a za chvilku je Silvestr a s ním i nový rok. 

Ale i přes tu rychlost byly vánoční svátky krásné. Po dlouhé době jsem viděla všechny příbuzné i rodinné známé, hodně jsem jedla a pod stromečkem jsem našla vytoužený mobil a spoustu dalších drobností. Jaké byly vaše vánoční svátky? 

Komentáře

  1. och tie Vianoce hrozne rychlo utiekli :/ skoda!

    Zelam krasne sviatky a pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uteklo to hrozně rychle! Vždyť už je pátek, za chvíli zase do školy. Šílenost.

      Děkuju za pozvání :).

      Vymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost