Předvánoční rozjímání

December

Jedním z nejkrásnějších období roku jsou nepochybně Vánoce. Všechno se trochu zklidní, lidé jsou šťastnější a pokud se svět zahalí do sněhové peřiny, to je teprve pohádka.


Tak ale teď zpátky do reality.

Vánoce jsou (zvláště v posledních letech) synonymem pro spousty naštvaných lidí v obchodních centrech, honem za dárky, snahou o dokonale naklizený dům a co nejvíce napečeného cukroví.

Ale není to škoda? 

Vždyť kolem Vánoc je tolik krásných věcí, které stojí za povšimnutí a které kvůli zbytečnému stresu mnoho z nás přehlédne.


Všichni jako šílení nakupujeme dárky (nejlépe co nejdražší), uklízíme, pečeme a snažíme se, aby vše bylo dokonalé. Ale jak jistě všichni víme, nic není dokonalé. A já jsem navíc toho názoru, že dokonalost je nudná.

Ano, i já chci pro své blízké sehnat ty nejlepší dárečky a i mě trochu trápí, že nemám dost financí na to, abych jim splnila všechna jejich přání. Ale na druhou stranu vím, že i když jim koupím jen nějakou drobnost, budou rádi. A to nejen proto, že se to od nich očekává. Upřímně už se nemohu dočkat, až si moji blízcí rozbalí dárky, které jsem si pro ně letos připravila. Vždyť co je krásnější než rozzářené oči blízkých, kteří nadšení trhají balicí papír a nakukují, co se ukrývá uvnitř balíčku?!


Možná si teď říkáte, co nám tu ta malá holka káže o tom, jak se chovat o Vánocích? A máte pravdu. Nemám jediný důvod vám říkat, co máte dělat. Ale nepřijde vám líto, když kvůli vánočnímu úklidu přijdete o vaši oblíbenou vánoční pohádku z dětství? Zksute se zastavit a vychutnat si tuhle kouzelnou předvánoční atmosféru. Stojí to za to,


P.S.: U Vivi právě probíhá vánoční soutěž o výrobky Starbucks, tak se koukněte. Třeba se na vás usměje štěstí!

zdoj obrázků: We♥it

Komentáře

  1. Krátký články prakticky o ničem..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovol mi tedy jednu otázku - proč mé články čteš?
      Ale děkuju za názor, drahý anonyme :)!

      Vymazat
  2. Moc pěkně napsáno! Já už několik posledních let vnímám jen to, že jsme na Vánoce všichni spolu, dárky jdou tak nějak mimo mě. Každý s láskou koupený či vyrobený dárek je nejlepší ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :).
      Ano, i mně s přibývajícími roky (:D) tak nějak dochází, že je nejlepší být spolu. A začínám být šťastná za handmade dárky od mé sestry, které jsem dříve strkala na dno šuplíku :).

      Vymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost