Merry Christma

Dlouho očekávaný Štědrý den je tady. V televizi běží jedna pohádka za druhou, v lednici čeká bramborový salát a já naposledy kontroluji dárky pod postelí. Uff, mám pro každého něco.

Než se vrátím k televizi s další mísou cukroví (od nového roku budu muset začít cvičit!) chtěla bych vám z celého srdce popřát kouzelné Vánoce! Zapomeňte na jeden den na starosti a buďte šťastní, že můžete být s těmi, které máte rádi (dárečky už jsou jen příjemným bonusem). Krásné Vánoce, drazí čtenáři!

Zdroj obrázku: We♥it

Komentáře

  1. Dodatečně krásné Vánoce i Tobě!:) Tu rodinnou pohodu mám na celých svátcích nejraději:) Jinak mě pobavilo to o cvičení od ledna v závorce :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Buďte milí, prosím.

Populární příspěvky z tohoto blogu

6/11/2018

Napiš mi!

žena, růže, píseň, kost